joi, octombrie 06, 2011

Story of one (possible) crime

Maine incepe Anim'est-ul si eu iar sunt consemnata la Ploiesti in casa la lucru. La fel ca toata vara pe cand se intamplau Garana jazz, activitatile cu voluntarii MTR, concertele de muzica veche de la ICR, Festivalul George Enescu (ce daca am cantat la el daca n-am vazut macar Lohengrin), expozitia “Ierburi de leac” de la MTR, workshopurile de arhitectura de pamant din tara, filmele de la NCRR (pe-astea le-am mai fentat – exista torenti, Slava Domnului), concerte Nighlosers si Trei parale, intalnirile la claca ale MTR-istelor mele, intalnirile din partea ailalta – Vera et co, si Doamne, cate si mai cate. 
Eu am vazut un documentar la BBC in care se demonstra ca daca supui un om normal la frustrari indelungate si repetate, se intampla ceva intr-o anumita parte a creierului, pierde empatia si poate deveni criminal. Sa nu ziceti ca nu v-am zis.

Niciun comentariu: