duminică, mai 01, 2011

in loc de colinda de Pasti

Iata o parte din emisiunea TVR "Atentie se canta", editia Pasti 2011, unde am fost invitati cu corul :)
(ignorati bla bla-urile prezentatorilor)
Iar mai jos sunt ceva versuri..

"Trei valsuri" de Vasile Timis pe versuri de Eminescu, in ordinea asta:

Dupa ce atata vreme

După ce atâta vreme
Laolaltă n-am vorbit,
Mie-mi pare că uitarăm
Cât de mult ne-am fost iubit.

Dar acum te văd nainte-mi
Dulce, palidă cum șezi ­
Lasă-mă ca altădată
Umilit să-ngenunchez,

Lasă-mă să-ți plâng de milă,
Să-ți sărut a tale mâni...
Mânușițe, ce făcurăți
De atâtea săptămâni?

Si daca..

Si daca ramuri bat în geam
Si se cutremur plopii,
E ca în minte sa te am
Si-ncet sa te apropii.

Si daca stele bat în lac
Adâncu-i luminându-l,
E ca durerea mea s-o-mpac
Înseninându-mi gândul.

Si daca norii desi se duc
De iese-n luciu luna,
E ca aminte sa-mi aduc
De tine-ntotdeauna.

Adio

De-acuma nu te-oi mai vedea, / Rămâi, rămâi cu bine!
Mă voi feri în calea mea / De tine.

De astăzi dar tu fă ce vrei, / De astăzi nu-mi mai pasă
Că cea mai dulce-ntre femei / Mă lasă.

O, cât eram de fericit / Să mergem împreună,
Sub acel farmec liniștit / De lună!
Din a lor treacăt să apuc / Acele dulci cuvinte,
De care azi abia mi-aduc / Aminte.
...
Și dacă luna bate-n lunci / Și tremură pe lacuri,
Totuși îmi pare că de-atunci / Sunt veacuri.

Cu ochii serei cei de-ntâi / Eu n-o voi mai privi-o...
De-aceea-n urma mea rămâi - / Adio!

Niciun comentariu: